İsmail YK'nın 2015 Albümü Çıkmıştır!

Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış

Sayfaya git : 1, 2, 3  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 3 sayfası]

1 İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Çarş. 17 Ara. 2008 - 18:20

ölümüne ykcı


İyİ YK'Cı
ismail yk da parayı değil bağış yapmayı seviyor ve programlara 1000 ytl bağış karşılığında çıkıyor
ve her seferinde organ bağışının önemli olduğunu dile getirerek ''unutmayalım ki bir gün o organlara bizimde ihtiyacımız olabilir'' diyor
ismaili bir kez daha alkışlıyorum alkıs alkıs alkıs ne kadar duyarlı ya aglama canımmmmmmmmmm benimmmmmmm

Kullanıcı profilini gör

2 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Çarş. 17 Ara. 2008 - 18:32

EBRU AYDIN


Administratör
Bravo alkıs


Üye İmzası:

Kişisel Twitter Hesabım - ea

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Seni Seviyorsam, İçimde Yaşıyorsam Bundan SANA-NE ..!?
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

E ♥ Ö...

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Kullanıcı profilini gör http://www.ismailyktv.ile.biz

3 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Çarş. 17 Ara. 2008 - 18:33

hande


BanLı Üye
BanLı Üye
canım ismail hep böyle yardım sewer zaten oktayada yardım etmişti maddi olarak ama kader işte oktayda ölmüş ismail çok yardım sewer canım benim ya

Kullanıcı profilini gör

4 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Çarş. 17 Ara. 2008 - 18:53

fatoş


Yeni Yk'Cı
aşkım benim allah onu başımızdan eksik etmesin bitanem ne kadar duyarlı alkıs

Kullanıcı profilini gör

5 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Çarş. 17 Ara. 2008 - 18:54

çağla ismailyk


İyİ YK'Cı
süperrrrrrrrrrrrr

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailykfanboard.net

6 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Çarş. 17 Ara. 2008 - 19:01

ÖzLEm İsMaİL YK


Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
dÜŞÜNCELİ aşkım benim yaaa nekadar herşeyi düşünüyo haklıda ewet mehmet ali erbilin programındada söylemişti offff i,smailim ne iyi kalpli ne düşünceli birisin böylelerini ayakta alkışlamak lazımmmm alkıs

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailykfanboard.net

7 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Çarş. 17 Ara. 2008 - 20:16

canimyk


BanLı Üye
BanLı Üye
hande demiş ki:canım ismail hep böyle yardım sewer zaten oktayada yardım etmişti maddi olarak ama kader işte oktayda ölmüş ismail çok yardım sewer canım benim ya

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailykfanboard.net

8 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Çarş. 17 Ara. 2008 - 20:37

**ŞeYmA**


Board Muhtarı
Board Muhtarı
canm o bebim yaa ismailimede boylesi yakısır zaten ddd

Kullanıcı profilini gör

9 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Çarş. 17 Ara. 2008 - 21:08

//Ayşegül


Süper YK'Cı
helal abime de bu yakışır
ne diyim abim be süpersin biz seni niye seviyoruzz Gülümseme alkıs

Kullanıcı profilini gör

10 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Çarş. 17 Ara. 2008 - 21:12

Mavi_Kiyamet


BanLı Üye
BanLı Üye
heLaL be ismaiL yk ya bu yakisir tebrikLer ya süper birisi kutLarim...

Kullanıcı profilini gör

11 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Çarş. 17 Ara. 2008 - 22:00

şeymayk_61


Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
işte isomz budur bee daha niye çookk seviyoruz onu dimi alkıs
haber için çookk tşklerrrrrr

Kullanıcı profilini gör

12 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Perş. 18 Ara. 2008 - 4:53

YK_many@qı


İyİ YK'Cı
cnm ya kurban olurum sana iii kalplimm bnm

Kullanıcı profilini gör

13 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Perş. 18 Ara. 2008 - 5:50

ebru_yk


Gelişmiş YK'Cı
fatoş demiş ki:aşkım benim allah onu başımızdan eksik etmesin bitanem ne kadar duyarlı alkıs

AMIN CNM

Kullanıcı profilini gör

14 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Perş. 18 Ara. 2008 - 12:00

betül yurtseven


Board Muhtarı
Board Muhtarı
muhteşem bi insan canım benim yaa...
saol teşekkürler haber için

Kullanıcı profilini gör

15 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Perş. 18 Ara. 2008 - 12:02

DİLAN YK


Tecrübeli YK'Cı
Tecrübeli YK'Cı
keşke herkes ismail gibi duyarlı olsa...

Kullanıcı profilini gör

16 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Perş. 18 Ara. 2008 - 12:21

gulguzeli_yk


Yeni Yk'Cı
ne kadar duyarlı ya. allah ismaili başımızdan eksik etmesinn=)

Kullanıcı profilini gör

17 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Perş. 18 Ara. 2008 - 13:54

ölümüne ykcı


İyİ YK'Cı
rica ederimmmm
gerçekten süper bi insan yaaa canım benimmm sheqer

Kullanıcı profilini gör

18 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Perş. 18 Ara. 2008 - 13:55

mustafa


BanLı Üye
BanLı Üye
taşekkürler arkiler

Kullanıcı profilini gör

19 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Perş. 18 Ara. 2008 - 14:58

Cankız_Betül


Yeni Yk'Cı
oooooooooooooo harika

Kullanıcı profilini gör

20 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Perş. 18 Ara. 2008 - 14:59

mustafa


BanLı Üye
BanLı Üye
taşekkürlaer

Kullanıcı profilini gör

21 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Perş. 18 Ara. 2008 - 16:14

AdemKLC-58


Yeni Yk'Cı
örnek ınsan Ismail YK abim

Kullanıcı profilini gör

22 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Perş. 18 Ara. 2008 - 16:15

**korkusuz_61**


İyİ YK'Cı
paylaşdıgın için tşk............arkadaşım

Kullanıcı profilini gör

23 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Perş. 18 Ara. 2008 - 17:01

ölümüne ykcı


İyİ YK'Cı
rica ederimmm sheqer

Kullanıcı profilini gör

24 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Perş. 18 Ara. 2008 - 17:04

**MyMyMy**


Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
Mavi_Kiyamet demiş ki:heLaL be ismaiL yk ya bu yakisir tebrikLer ya süper birisi kutLarim...

Kullanıcı profilini gör

25 Geri: İsmail Yk'dan Böbrek Vakfına Bağış Bir Perş. 18 Ara. 2008 - 17:11

fatihyurtseven


Süper YK'Cı
Bu İnsanı Gelde Sevme İnsan Görünümlü Değil Sadece Gercekten İnsan....Tşkler

Kullanıcı profilini gör

Sponsored content


Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 3 sayfası]

Sayfaya git : 1, 2, 3  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz