İsmail YK'nın 2015 Albümü Çıkmıştır!

Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

İsmail Yk ' yı Desteklemeliyis

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

1 İsmail Yk ' yı Desteklemeliyis Bir Cuma 21 Kas. 2008 - 17:12

YK_many@qı

avatar
İyİ YK'Cı
ykcılar kral video müzik ödüllerinde kesinlikle desteklememis lasım ismail sadece arabesk olarak ödül alıo bnce yılın şarkısı yılın klibi gibi dallardada ödül alması lasım saçma sapan kişiler alıo oysa ismail ne kadar çaba harcıo emek verio bu sene yar gitme klibi en ii klipti bnce hakettiğinide almalı ayrıca en ii satan grup yklar fakat ödüllere gelince çokta popüler olmayan gruplar alıo yklar kadar beğenilmiolar yane şimdi bide yılın düeti çıktıı bunuda desteklememis lasımm düşünüün bi ismail 4 5 dalda ödül alıo valla manşet olur çokta güzel olur yane inş.. (((((belki biras erken olduu daha çok var kral video müzik ödüllerine ama olsun takip edelim ve ismaili yalnız bırakmayalım Gülümseme)))))) tamam



En son YK_many@qı tarafından Cuma 21 Kas. 2008 - 17:16 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

Kullanıcı profilini gör

2 Geri: İsmail Yk ' yı Desteklemeliyis Bir Cuma 21 Kas. 2008 - 17:16

leylaa

avatar
Tecrübeli YK'Cı
Tecrübeli YK'Cı
tabiki desteklicezz...biz niye varız burda...

Kullanıcı profilini gör

3 Geri: İsmail Yk ' yı Desteklemeliyis Bir Cuma 21 Kas. 2008 - 17:23

gunay yk

avatar
Yeni Yk'Cı
ben destekliyicem insallah ederiz isomuzu bir numara cunku bunu hakkediyor
ismail yk bir numara ondan baska herkez yalan

Kullanıcı profilini gör

4 Geri: İsmail Yk ' yı Desteklemeliyis Bir Cuma 21 Kas. 2008 - 17:32

betül yurtseven

avatar
Board Muhtarı
Board Muhtarı
tabiki desteklicez yaa
kurban olayım ben ona aşık

Kullanıcı profilini gör

5 Geri: İsmail Yk ' yı Desteklemeliyis Bir Cuma 21 Kas. 2008 - 20:21

sivaslı_yaren

avatar
Emekçi YK'Cı
Emekçi YK'Cı
tabiki desteklices kesinle ismailin alması lazım o hakediyo çünkü

Kullanıcı profilini gör

6 Geri: İsmail Yk ' yı Desteklemeliyis Bir C.tesi 22 Kas. 2008 - 6:45

ölümüne ykcı

avatar
İyİ YK'Cı
tabiki ismail hak ediyor tüm ödülleri çünkü gerçekten emek veriyorr
yılın şarkısı
yılın klibi
arabeks-fantazi
yılın düetiii
en iyi grup
haha haha ne manşet yaparlar ama keşke olsa böyle bişi
biz ykcılar her zaman yk mızın arkasındayız ve her zaman onu desteklemeye hazırızzz evett

Kullanıcı profilini gör

7 Geri: İsmail Yk ' yı Desteklemeliyis Bir C.tesi 22 Kas. 2008 - 8:06

YK_many@qı

avatar
İyİ YK'Cı
istersek yapabiliris adaylar kral tv sitesinden seçilir heralde önce bi ay olsa sonrada sms lerle destekleris ya demat akalın bile iki ödül alıo ismailin bütün ödülleri toplaması lazım

Kullanıcı profilini gör

8 Geri: İsmail Yk ' yı Desteklemeliyis Bir C.tesi 22 Kas. 2008 - 8:44

edayk

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
tabiki ne demek o hep bir numara aşkım benim aşık

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailykfanboard.net

9 Geri: İsmail Yk ' yı Desteklemeliyis Bir C.tesi 22 Kas. 2008 - 9:37

canimyk

avatar
BanLı Üye
BanLı Üye
ölümüne ykcı demiş ki:tabiki ismail hak ediyor tüm ödülleri çünkü gerçekten emek veriyorr
yılın şarkısı
yılın klibi
arabeks-fantazi
yılın düetiii
en iyi grup
haha haha ne manşet yaparlar ama keşke olsa böyle bişi
biz ykcılar her zaman yk mızın arkasındayız ve her zaman onu desteklemeye hazırızzz evett
katiliyorum

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailykfanboard.net

10 Geri: İsmail Yk ' yı Desteklemeliyis Bir C.tesi 22 Kas. 2008 - 10:18

//Ayşegül

avatar
Süper YK'Cı
bencede haklısın yani bi tek arabesk fantazi dalında iyi değil ki mubarek çok yetenikli walla bir sürü dalda olması lazım ddd

Kullanıcı profilini gör

11 Geri: İsmail Yk ' yı Desteklemeliyis Bir C.tesi 22 Kas. 2008 - 10:48

rebeL qirL

avatar
BanLı Üye
BanLı Üye
tabiqide destekLiceSSs !!

Kullanıcı profilini gör

12 Geri: İsmail Yk ' yı Desteklemeliyis Bir C.tesi 22 Kas. 2008 - 11:51

ismail yk hayranı

avatar
Emekçi YK'Cı
Emekçi YK'Cı
''Bencede aşkımın birçok dalda ödül alması lazım hakediyor çünkü , sonuna kadar yk'cıyız ölümüne ....''

Kullanıcı profilini gör

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz