İsmail YK'nın 2015 Albümü Çıkmıştır!

Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Genç Popçudan İlginç İtiraf..''Sahnede Taciz Edildim...''

Sayfaya git : 1, 2  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 2 sayfası]

halit_yk18

avatar
BanLı Üye
BanLı Üye
Murat Boz’un bayan hayranları tarafından taciz edildiğini açıklamasından sonra İsmail Yk da konserlerinde tacize uğradığını açıkladı…


İsmail, konserlerinde sık sık saçının okşandığını, makas alındığını ve hatta poposunun ellendiğini söyledi!.. İsmail Yk, bu tacizlere artık çok alıştığının da altını çizdi

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailykfanboard.net

Serseri Kız

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
Taciz Mi sinirli Kızlara Bak ya ddd


Üye İmzası:


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Hepiniz özlendiniz

Kullanıcı profilini gör

İLAYDA

avatar
Administratör
Yaşatmam Valla he sinirli


Üye İmzası:

İSMAİL & İLAYDA

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

İstesemde olamam ki başka biriyle...

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Kullanıcı profilini gör http://www.ismailyk.darkbb.com

halit_yk18

avatar
BanLı Üye
BanLı Üye
hehehe herkez yk asık ondan dır:D:D

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailykfanboard.net

Su Perisi

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
terbiyesizler...
konu için tşk halitçim

Kullanıcı profilini gör

mekflay_ferdi

avatar
İyİ YK'Cı
ne olmuş yani yakşıklıysa suç onun mu ddd:D

Kullanıcı profilini gör

canimyk

avatar
BanLı Üye
BanLı Üye
halit_yk18 demiş ki:hehehe herkez yk asık ondan dır:D:D
evet herkez asik :asık bencede bu normal bi sey

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailykfanboard.net

mine

avatar
Yeni Yk'Cı
alla alllah yaaaa terbiyesizlere bak biz sevgimizden göz bebeğimiz gibi korurken millet tacizde bulunuyor ayıp valla..... :x

Kullanıcı profilini gör

mdemir


BanLı Üye
BanLı Üye
canimyk demiş ki:
halit_yk18 demiş ki:hehehe herkez yk asık ondan dır:D:D
evet herkez asik :asık bencede bu normal bi sey

evet cok yakisikli ama oyle birsey yapmamalari lazim.

Kullanıcı profilini gör

çerkezkızı

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
haber için tşk. halit
aaaaa artık bazı kzlarda coştu bune bee terbiyesizler sinirli

Kullanıcı profilini gör

gönül

avatar
İyİ YK'Cı
terbiyesizlik baska hiç birsey değil yani

Kullanıcı profilini gör

GüL YK

avatar
Board Muhtarı
Board Muhtarı
ismaile taciz haaa sinirli bu kadar da olmaz sevmenin de bir sınırı var terbiyesiz yaa bunlar elime bi geçirsem onları var yaa seytankıs

Kullanıcı profilini gör

çiler_ykk

avatar
Yeni Yk'Cı
ya ne var bunda bızde gulle ısmaılı elımıze gecırınce opucegız demı dddGülümseme

Kullanıcı profilini gör

selen yk


BanLı Üye
BanLı Üye
böyle terbiyesizlik olmaz

Kullanıcı profilini gör

GüL YK

avatar
Board Muhtarı
Board Muhtarı
evet çilercim öpecez ama onlar da fazla abartmışlar taciz etmişler resmen bu kadar da olmaz yanii terbiyesizlik bu

Kullanıcı profilini gör
terbiyesizlik baska hiç birsey değil yani

Kullanıcı profilini gör

ruya798.1

avatar
Yeni Yk'Cı
çok ayıp ya elini tutun yani popo ellemek neymiş ya çok ayıp bence sevgimizi başka yollarla belli etmeliyiz yani albümünü al konserine git o zamnan ismail zaten ne kadar sevildiğini görür

Kullanıcı profilini gör

İYK@EYLEM

avatar
Gelişmiş YK'Cı
seven kişi sevdiğini rencide edecek şeyler yapmaz sapıklık gibi......

TÜM TACİZCİLERE UYARI......KORKUN KORKUSUZ HABRİDEN YK'CILARDAN!!!!!!!

Kullanıcı profilini gör

MERAL GEDİK

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
TERBİYESİZLER...

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailykfanboard.net

merweyk

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
TERBİYESİZ VARLIKLAR NE OLCAK..BU KADARDA OLMAZ YA..AYIP VALA. Bİ ELİME GEÇİRSEM YPANLARI VARYAA

Kullanıcı profilini gör

malatyalı


Yeni Yk'Cı
bence hiçte normal diyil insan sevgisini tacizle göstermez ayıp bence

Kullanıcı profilini gör

betül_yk

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
gercktn yha terbiyesizlige bak,bu kdrda olmaz..

Kullanıcı profilini gör

MÜMİNE YK

avatar
Kral Üye
Kral Üye
bu ne terbiyesizlik sinirli
bu ne kendini bilmezlik sinirli
bu ne hadsizlik sinirli
olmaz böyle şey yaaa parçalarım ben o kızları Kes

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailykfanboard.net

edayk

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
bunların yaptığıda resmen terbiyesizlik ve akılsızlık bence böyle bir hayranlık olmaz!!

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailykfanboard.net

ESRA YK

avatar
Administratör
Ah o taciz edenler .......


Üye İmzası:

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


Canııııııımmm...


>> FENERBAHÇE'M <<
Kullanıcı profilini gör http://www.ismailyktv.ile.biz

Sponsored content


Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 2 sayfası]

Sayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz