İsmail YK'nın 2015 Albümü Çıkmıştır!

Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

İsmail YK'dan Herkese Selam Var

Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [3 sayfadaki 5 sayfası]

51 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir C.tesi 15 Kas. 2008 - 15:34

öske

avatar
Yeni Yk'Cı
hayır canım yk öle bişe arkadaşlar uydurma yaa onlar sallıolar öle bişe yk tamamı;) inanmaın

Kullanıcı profilini gör

52 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir C.tesi 15 Kas. 2008 - 17:11

suatsevda

avatar
Yeni Yk'Cı
yaevet gelsinartık nerende kaldı aşkım yaaaaa

Kullanıcı profilini gör

53 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Paz 16 Kas. 2008 - 14:35

Harun YK

avatar
Yeni Yk'Cı
yha bi ben gremedim ismail abimi naptırsam olmuyo yaaaleykümselam ayrıca bilgi için teşekkürler

Kullanıcı profilini gör

54 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Paz 16 Kas. 2008 - 16:03

armaganyk

avatar
Tecrübeli YK'Cı
Tecrübeli YK'Cı
a.s dört gozle gelmesını beklıyoruz aglama

Kullanıcı profilini gör

55 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Paz 16 Kas. 2008 - 17:18

MELTEM&İSMAİL

avatar
İyİ YK'Cı
TEŞEKKÜRLER HABER İÇİN

Kullanıcı profilini gör

56 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Paz 16 Kas. 2008 - 17:25

)-( EsRa yK )-(

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
ewt cnm yha çokk özledik onu bi tanem benim aglama

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailykfanboard.net

57 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Ptsi 17 Kas. 2008 - 19:16

naciye_yk

avatar
Gelişmiş YK'Cı
a.s inş siteye gelir abim
haber için tşkler burak

Kullanıcı profilini gör

58 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Salı 18 Kas. 2008 - 20:46

burak-yk

avatar
Yeni Yk'Cı
Gecelerin Adamı demiş ki:
burak-yk demiş ki:valla keyfiniz bilir ister inanın ister inanmayın.beni belki görmüşsünüzdür gülbende falan ismail abiyle aram iyidir yani.ama siz bilirsiniz inanmazsanız inanmayın.
burak kardeşim utanmasan ismail yk benim diceksin istersen bir deneme yapalım ben fatih aksoyu arıyım zaten bende teli var ismail burak diye birini tanıyomu nedersin konuşmalarıda kayıt ediyim eğer tanımıyosa seni siteye eklicem konuşmaları..


tamam kardeşim ara konus sor beni.yapıcaksın ama tamammı.bu arada fatih aksoy değil fatih aksoylu.,bu arada senin ismin ne bana söyle.mutlaka konusucaksın ama fatih abimle ok bkliyorum.sor bakalım beni sana hakkımda ne dicek.

Kullanıcı profilini gör

59 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Çarş. 19 Kas. 2008 - 12:16

şeymayk_61

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
tşkler bizde onu çok özledik klibini sabırsızlıkla bekliyorum

Kullanıcı profilini gör

60 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Çarş. 19 Kas. 2008 - 12:21

lazibere53

avatar
BanLı Üye
BanLı Üye
a.s ismal yk bır gelsene sıte ye

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailyk fanboard.net

61 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Çarş. 19 Kas. 2008 - 17:18

Ciicii_Ykcii


BanLı Üye
BanLı Üye
Aleykum selam, ins. biranonce gelir
gercekten cok ozlediik

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailykfanboard.net

62 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Perş. 20 Kas. 2008 - 17:41

burak-yk

avatar
Yeni Yk'Cı
noldu kardeşim eklicektin konusmaları yalan oldu galiba.baktın doğru cıktı işine gelmedi galiba.

Kullanıcı profilini gör

63 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Perş. 20 Kas. 2008 - 17:49

EBRU AYDIN

avatar
Administratör
burak-yk demiş ki:noldu kardeşim eklicektin konusmaları yalan oldu galiba.baktın doğru cıktı işine gelmedi galiba.

Şahsen inanıyorum ;)


Üye İmzası:

Kişisel Twitter Hesabım - ea

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Seni Seviyorsam, İçimde Yaşıyorsam Bundan SANA-NE ..!?
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

E ♥ Ö...

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Kullanıcı profilini gör http://www.ismailyktv.ile.biz

64 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Perş. 20 Kas. 2008 - 18:52

sulty


Yeni Yk'Cı
ne zaman balanacakis ismail siteye ki bizde goruselim sulty

Kullanıcı profilini gör

65 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Perş. 20 Kas. 2008 - 19:21

seni seviyorum yk

avatar
İyİ YK'Cı
ya bişe dicem nasıl oluyoda sizde ismail yk nın tlf no var ben inanmıyorum varsa bizede verinde bizde konuşalımm olmuyo ama böyleee .....aglama ....

Kullanıcı profilini gör

66 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Paz 23 Kas. 2008 - 15:30

YKCI_KIZ

avatar
Yeni Yk'Cı

  • eeD yaF bzide isoyu çOq öshLediq !!
    aglama yaaaaa yaaaaa yaaaaa yaaaaa yaaaaa yaaaaa

Kullanıcı profilini gör

67 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Paz 23 Kas. 2008 - 19:06

gunay yk

avatar
Yeni Yk'Cı
uf ya bende cok ozledim isomu, telefon numarasi varmi sende burak keske benide arasa mutluluktan olurum o gun?

Kullanıcı profilini gör

68 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Paz 23 Kas. 2008 - 19:10

aşık weysel

avatar
Gelişmiş YK'Cı
ismail yk seni aradı ? emin misin kardeş ? sen onu arasan neyse de o seni aramış ? şu numarasını ver de bende konuşayım ismail yk ile bakalım nasılmış ? verecen mi ?????

Kullanıcı profilini gör http://wwwismailykfanboard.net

69 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Paz 23 Kas. 2008 - 21:00

//Ayşegül

avatar
Süper YK'Cı
a.s bizde onu çok özledik çok şükür cuma günü görürcezz ddd ohh bee

Kullanıcı profilini gör

70 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Ptsi 24 Kas. 2008 - 17:27

çiko

avatar
Yeni Yk'Cı
keşke bende onunla tel de konuşa bilsem çok şanslısın

Kullanıcı profilini gör

71 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Ptsi 24 Kas. 2008 - 17:28

B0mbastiC*GirLy

avatar
Süper YK'Cı
Ve Aleyküm Selaammm .. Gülümseme

Kullanıcı profilini gör

72 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Ptsi 24 Kas. 2008 - 18:10

eda_ismailyk

avatar
Yeni Yk'Cı
ya arkadaşlar kesin gelicekmiymiş çok ÖZLEDİK
artık klibide iyice merak etmeye başladık

Kullanıcı profilini gör

73 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Ptsi 24 Kas. 2008 - 19:34

damla_yk

avatar
Gelişmiş YK'Cı
ewt ...ewt ...çok ama çok özledik,,,nerelerdesin Dağınık

Kullanıcı profilini gör

74 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Ptsi 24 Kas. 2008 - 20:14

rebeL qirL

avatar
BanLı Üye
BanLı Üye
oFF iSom yaa

Kullanıcı profilini gör

75 Geri: İsmail YK'dan Herkese Selam Var Bir Perş. 21 Mayıs 2009 - 16:57

merym

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
ve aleyküm selam bizde onu çok özledikk

Kullanıcı profilini gör

Sponsored content


Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [3 sayfadaki 5 sayfası]

Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz