İsmail YK'nın 2015 Albümü Çıkmıştır!

Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Neden Şarkısından Sonra Felaketsin Şarkısına Klip

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

gül deste

avatar
Tecrübeli YK'Cı
Tecrübeli YK'Cı
İsmail röportajında neden şarkısından sonra felaketsin şarkısına klip çekeceğini söyledi.Bence çok güzel bir şarkı.Ben sevindim.Sizede haber vereyim dedim.

Kullanıcı profilini gör

cobrax18

avatar
İyİ YK'Cı
Sağol Evet güzel bi şarkıdır dinlemeyi severim

Kullanıcı profilini gör

sanaz.yk

avatar
BanLı Üye
BanLı Üye
heber icin sagol.... guzel bir sarki... ismailin butun sarkilari guzel... bence hic fark etmez....

Kullanıcı profilini gör

ozankom

avatar
Yeni Yk'Cı
Doğru bir karar. Albümdeki en iyi hareketlilerden biri bence.
"Neden" klibi pek tutmadı o yüzden sonbahara kadar slow klip gelmez bence.
Kudur Baby de yazın ortasında kliplenir bence.

Kullanıcı profilini gör

zeynosh-yk

avatar
Tecrübeli YK'Cı
Tecrübeli YK'Cı
ben cok sevindim , cok guzel bir sarki zaten obur sarkilari gibi

Kullanıcı profilini gör

cobrax18

avatar
İyİ YK'Cı
şarkı hit bi şarkı fakat yk ya haksızlık yapılıyo sanki
hiç bi klibini ekranlarda göremiyorum
facebook klibini ayda yıda bi kere cıkarıyolardı oda top 20 sıralamasında neden şarkısını hiç görmedim zaten
bakalım bu klip ne olcak

adam domuz grbi ol şarkısını bayıla bayıla dinliyo yk ya gelince boş kaset takar dinlerim onu dinleceime diyo insanlarda pek müzik zevki kalmamıs bence
kral böle deildi ama nse

Kullanıcı profilini gör

Orontez-Antakya

avatar
Yeni Yk'Cı
haydi bastır, çılgın, neden, felaketsin, dokuz mevsim, radar, ondan sonra da ya benim için öldün sen ya da bunlar senin için böyle gider ismail yk nın klip listesi ... bence ama...

Kullanıcı profilini gör http://www.genc-hayat.yetkinforum.com/

cobrax18

avatar
İyİ YK'Cı
Felaketsin nisanda gelse geri kalanı patlat gitsin 2 ve Kudur sonra 9 mevsim snra ayrılmam ddd buda benim düşüncem

Kullanıcı profilini gör
aa süper harikaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kullanıcı profilini gör

>yagmur<

avatar
Board Muhtarı
Board Muhtarı
haber icin tskler .. bencede güzel sarki ama zaten Isomun tüm sarkilari süper ;)

Kullanıcı profilini gör

IsmaiL

avatar
İyİ YK'Cı
bunca sarkidan neden acaba bunu secti...anlam veremedim!bence yalnis birsey,felaketsin güzel sarki ama bence kudur baby olsaydi daha idilali olurdu...neyse

Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/smail90

sehri_yk

avatar
Yeni Yk'Cı
teşekkürler ama keşke kudur baby veya kıskandın mı yı seçseydi

Kullanıcı profilini gör

cobrax18

avatar
İyİ YK'Cı
iyidir felaketsin ya Sonra Kudur baby tam yazın atesinde çalacak sonra 9 mevsim son baharda böle of of sonra da bi ayrılmam patlat Allaaaah ddd

Kullanıcı profilini gör

HİLAL_YK52

avatar
Emekçi YK'Cı
Emekçi YK'Cı
ozankom demiş ki:Doğru bir karar. Albümdeki en iyi hareketlilerden biri bence.
"Neden" klibi pek tutmadı o yüzden sonbahara kadar slow klip gelmez bence.
Kudur Baby de yazın ortasında kliplenir bence.
aynen

Kullanıcı profilini gör

merym

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
bncede harika şarkıların hepsii felaketsinde süper olurr = )

Kullanıcı profilini gör
cok tskk ederim

Kullanıcı profilini gör

sivasli58-izmirli35

avatar
Emekçi YK'Cı
Emekçi YK'Cı
cok tsk ederim

Kullanıcı profilini gör

seyma-f

avatar
Gelişmiş YK'Cı
tşk edermmm Gülümseme)

Kullanıcı profilini gör

deste

avatar
Yeni Yk'Cı
ben hep benim için öldün sene çekmesini istedim ama çekmeyecek galiba. nedense bu şakıyı çok ama çok seviyorum.

Kullanıcı profilini gör

Sponsored content


Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz