İsmail YK'nın 2015 Albümü Çıkmıştır!

Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Ismail Yk Yilbasinda Tekrar Ibo Show Da..!!!!

Sayfaya git : 1, 2  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 2 sayfası]

1 Ismail Yk Yilbasinda Tekrar Ibo Show Da..!!!! Bir Ptsi 23 Kas. 2009 - 5:34

ebru_yk

avatar
Gelişmiş YK'Cı
Ewet arkadaslar Ismail Yk yilbasi programminda tekrar Ibo show daa!!!! [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Kaynak burda...!!

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Kullanıcı profilini gör

İslam_YK

avatar
Süper YK'Cı
eyvallah sağolasın...

Kullanıcı profilini gör

CANIMMMMM58

avatar
Özel YK'cı
Özel YK'cı
VAY VAY VAYYYYYYYYY
BUNDAN GÜZEL HABER OLURMU
SAG OLASIN KARDES

Kullanıcı profilini gör

sibel-1990

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
cok tesekkurler

Kullanıcı profilini gör

gül deste

avatar
Tecrübeli YK'Cı
Tecrübeli YK'Cı
Çok teşekkürler.

Kullanıcı profilini gör

dokuzmevsim09

avatar
Yeni Yk'Cı
bu ibooooo cok seviyorrr yaa ismail abiyiiii

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailyk.com

[- Melankolik -]

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
çok güzel,teşekkürler =))

Kullanıcı profilini gör http://www.melankolikdamlalar.tk

canimyk

avatar
BanLı Üye
BanLı Üye
tsklerrrrr

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailykfanboard.net

ceren yk

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
süper
teşekkürlerr

Kullanıcı profilini gör

ebru_yk

avatar
Gelişmiş YK'Cı
RiCa eDerim arkaDasLar....!!=)

Kullanıcı profilini gör

merym

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
süperm,saqoll

Kullanıcı profilini gör

zeynosh-yk

avatar
Tecrübeli YK'Cı
Tecrübeli YK'Cı
super haber...cok tesekkurler

Kullanıcı profilini gör

ismail yk hayranı

avatar
Emekçi YK'Cı
Emekçi YK'Cı
süper bir haber çok tşk ederim

Kullanıcı profilini gör

Beray_İsmail_YK


Özel YK'cı
Özel YK'cı
Çok güzel bi haber teşekkürler canlı yayın yapılırsa giderim yine [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailyktv.ile.biz

CANIMMMMM58

avatar
Özel YK'cı
Özel YK'cı
dokuzmevsim09 demiş ki:bu ibooooo cok seviyorrr yaa ismail abiyiiii
HE VALLAH EMME HEMSOMDA ILK ÖNCE IBO SHOWDA CIKIYOR DIKKATINIZI CEKEM
IMPARATORDA SEVILMEYECEK BIRI DEL SEYTAN TÜGÜ VAR BU ADAMDA

Kullanıcı profilini gör

betül yurtseven

avatar
Board Muhtarı
Board Muhtarı





Ooooo süpppeeeerr bi haber...
Teşekkürler arkadaşım Gülümseme




Kullanıcı profilini gör

17 Geri: Ismail Yk Yilbasinda Tekrar Ibo Show Da..!!!! Bir Salı 24 Kas. 2009 - 23:41

m_yk

avatar
Yeni Yk'Cı
çok guzel bır haber

Kullanıcı profilini gör

18 Geri: Ismail Yk Yilbasinda Tekrar Ibo Show Da..!!!! Bir Çarş. 25 Kas. 2009 - 14:26

miremyk

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
guzelll
super olur ya

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailyk.com

19 Geri: Ismail Yk Yilbasinda Tekrar Ibo Show Da..!!!! Bir Perş. 26 Kas. 2009 - 9:09

canımsın

avatar
Süper YK'Cı
ne güzel bi haber sağol..

Kullanıcı profilini gör

20 Geri: Ismail Yk Yilbasinda Tekrar Ibo Show Da..!!!! Bir Perş. 26 Kas. 2009 - 16:58

92EsraYK

avatar
İyİ YK'Cı
yaa okadar sevindimki cok mutlu oldum sagol ebru haber icin Gülümseme Gülümseme

ibo tabiki seviyo ismail i bence sevmeyen biri kalmamasi lazim

ismail yk gibi bir insan yok bu dünyada
SENi COK SEviYORUMM ismailimmmm bitanemm benimm yhaa...

Kullanıcı profilini gör

21 Geri: Ismail Yk Yilbasinda Tekrar Ibo Show Da..!!!! Bir Perş. 26 Kas. 2009 - 17:42

aysenur yurtseven

avatar
Board Muhtarı
Board Muhtarı
çok tşk ederim harika haber

Kullanıcı profilini gör

sivasli-kiz58

avatar
Tecrübeli YK'Cı
Tecrübeli YK'Cı
oLyyy super haber yhaa choq teseqqurLer kesin izLiiceemmm =)

Kullanıcı profilini gör

23 Geri: Ismail Yk Yilbasinda Tekrar Ibo Show Da..!!!! Bir C.tesi 28 Kas. 2009 - 15:52

--KüBrA YK--

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
OLEYY BANA DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ OLCAKK ddd ddd

Kullanıcı profilini gör

24 Geri: Ismail Yk Yilbasinda Tekrar Ibo Show Da..!!!! Bir C.tesi 28 Kas. 2009 - 17:11

ceren yk

avatar
Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
yuphiiiiiiiiiiii

Kullanıcı profilini gör

seyma-f

avatar
Gelişmiş YK'Cı
oley.. ddd tşklerrr

Kullanıcı profilini gör

Sponsored content


Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 2 sayfası]

Sayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz