İsmail YK'nın 2015 Albümü Çıkmıştır!

Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

İSMAİL YK, BAŞARILI ALBÜMLERE İMZA ATTIĞI AVRUPA MÜZİK’LE YOLLARINI AYIRDI!..

Sayfaya git : 1, 2  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 2 sayfası]

burak-yk


Yeni Yk'Cı
İsmail YK, satış rakamı yüksek albümler yaptığı Avrupa Müzik’le yollarını ayırdı…

Yakında
yeni müzik şirketinden yeni şarkılarla dolu bir albüm
çıkaracağını söyleyen İsmail YK, yeni albümüyle
yine ses getireceğini dile getirdi..
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Kullanıcı profilini gör

**MELODİ YK**


Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
aaaaaaaaa peki şimdi hangi şirketle albüm çıkracak acaba

Kullanıcı profilini gör

Beray_İsmail_YK


Özel YK'cı
Özel YK'cı
Haber için sağol

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailyktv.ile.biz

Yârim


BanLı Üye
BanLı Üye
Haber yalan gibi ya.. Avrupa Müzik, ismail yk'yı kesinlikle bırakmaz.. Eğer ayrıldılarsa, büyük bir kavga çıkmış olmalı..

Kullanıcı profilini gör

burcu ak


İyİ YK'Cı
arkadaşlar ismail ya başka bir şirkete gececekmiş yada kendi şirketlerini açacaklarmış ama başka bir şirkete geçecekse seyhana dmcye yada emre müzik şirketine gitsin bnc sheqer

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailyk.com

burcu ak


İyİ YK'Cı
haber doğru ismailin avrupa müzikle 5 senelik sözleşmesi vardı avrupa müzik sözleşmeyi yenilemediği için ayrılmış

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailyk.com

KörSavascı


BanLı Üye
BanLı Üye
Bence Kendisi Bi Şirket Açsın Batacaksa Kendi Gemisinde Batsın

Kullanıcı profilini gör

kevser_YK


Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
haber için tşk.ler hayırlısı olsun avrupa müzik yada başka bir şirket farkertmez

Kullanıcı profilini gör

**MELODİ YK**


Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
bence seyhana gçsin

Kullanıcı profilini gör

Yârim


BanLı Üye
BanLı Üye
Ya benim anlamadığım, avrupa müziğin sahipleri ile abi ile kardeş gibilerdi. Birbirlerini çok seviyorlardı, öyle gözüküyordu daha doğrusu.. Nasıl oldu da birden bu ayrılık kararı çıktı?

Avrupa müzik, kaliteli bir yapım şirketi. Ne Seyhan, ne de başka bir müzik şirketi yerini tutmaz.. Bence araların da para ile ilgili bir sorun çıktı. Kavga etmişlerdir, yoksa iki tarafta birbirlerinden memnundu.. Bir de bu ayrılık yüzünden albüm gecikebilir, olan bize oldu yine bence..

Kullanıcı profilini gör

betül yurtseven


Board Muhtarı
Board Muhtarı



İsmailimden duymadan yinede pek inanasım yok...
Yinede teşekkürler...










Kullanıcı profilini gör

dogan_3041


İyİ YK'Cı
bence YK MÜZİK DİYE Bİ ŞİRKET AÇSINLAR HEM YURTSEVEN KARDEŞLERDE DESTEĞİ TAM OLUR arajörlük onlara yakışıyo çünkü

Kullanıcı profilini gör

edayk


Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
TEŞEKKÜRLER HABER İÇİN

BENDE ŞAŞIRDIM AÇIKCASI YAPIMCILARLA GERÇEKTEN İSMAİLMİİZ ÇOK İİ ANLAŞIYORDU NEYSE ZATEN BİR AÇIKLAMA YAPAR HERALDE

ALBÜM İNŞ GECİİKMEZ

BAŞKA BİR PLAK ŞİRKETİNE GEÇSEDE FARKETMEZ AMA İLGİNÇ BİR DURUM ÇÜNKÜ AVRUPA MÜZİK ÇOK İYİ BİR YAPIM ŞİRKETİ

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailykfanboard.net

kemo


Gelişmiş YK'Cı
burcu ak demiş ki:arkadaşlar ismail ya başka bir şirkete gececekmiş yada kendi şirketlerini açacaklarmış ama başka bir şirkete geçecekse seyhana dmcye yada emre müzik şirketine gitsin bnc sheqer
abooo tamda en kötü sirketleri söyledin haaa,tavsiye etmem vallaha hic,bence gececekse kesinlikle dinc müzik derim,cok güclü bi firma,ismailede güclü firma lazim zaten....

Kullanıcı profilini gör

burcu ak


İyİ YK'Cı
en iyi müzik şirketi sıralamasında 1.avrupa müzik 2.seyhan müzik 3. dmc müzik 4.emre müzikti dinç müzik diye bir şirket duymadım nen ismaile uygun en kaliteli müzik şirketlerini söyledim PfFff PfFff PfFff pışık

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailyk.com

gül deste


Tecrübeli YK'Cı
Tecrübeli YK'Cı
İsmail için ne hayırlı ise o olsun.Ama inşallah albüm gecikmez.

Kullanıcı profilini gör

m_yk


Yeni Yk'Cı
BENCE SEYHANA GEÇSN....

Kullanıcı profilini gör

merym


Ölümüne YK'Cı
Ölümüne YK'Cı
betül yurtseven demiş ki:


İsmailimden duymadan yinede pek inanasım yok...
Yinede teşekkürler...










Kullanıcı profilini gör

İslam_YK


Süper YK'Cı
haber kesin haber AVRUPA MÜZİKLE İLGİLİ BÜTÜN BAĞLAR TAMAMEN KOPMUŞDUR...

Kullanıcı profilini gör

HİLAL_YK52


Emekçi YK'Cı
Emekçi YK'Cı
acaba hangi şirketten çıkacak albüm peki niye ayrılmış avrupa müzikten bilen var mı?

Kullanıcı profilini gör

HİLAL_YK52


Emekçi YK'Cı
Emekçi YK'Cı
en iyisi ismailin resmi web sitesine bakmak

Kullanıcı profilini gör
Haber doğru arkadaşlar ismail gerçekten ayrılmış hayırlısı olsun...

Kullanıcı profilini gör

( sivaslı_yarim )


Süper YK'Cı
aman ya daha ne avrupa müzik nede yk nın resmı web sitesınde bi açıklama yapılmadı.doğrumu bakalım haberin tam kanağı neresi bilen yok..

Kullanıcı profilini gör

canimyk


BanLı Üye
BanLı Üye
kevser_YK demiş ki:haber için tşk.ler hayırlısı olsun avrupa müzik yada başka bir şirket farkertmez

bencede farketmezz yeterki ismailyk album cikarsinn

Kullanıcı profilini gör http://www.ismailykfanboard.net

aysenur yurtseven


Board Muhtarı
Board Muhtarı
haber için çok tşk ederim

Kullanıcı profilini gör

Sponsored content


Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 2 sayfası]

Sayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz